Szerző: r1pp3r.j4ck | január 1, 2010

Igyunk a zújévre – műpiát

Egészségünkre!

Remélem, senki nem vezet a következő pár napban, és nem sokatokkal találkozom randomárokban. Bár nem valószínű, én most külföldön szilveszterezem. Azért minden hűséges Csakmegverlek-olvasónak boldog új évet kíván a blog!

Tudom, hogy ezek nagyon kicsi számok egy év alatt, de köszönöm Nektek azt a több, mint 6000 látogatást. A legsikeresebb nap február 27.-e volt (155 látogató), a legsikeresebb poszt pedig az előző napi Hülye britek, britek hülyék? volt, amire 11 komment érkezett (az összes komment majd’ 5%-a – 225 kommentünk van eddig). Köszönöm szépen!

A 2010-es évre szerződtettem egy új embert, aki remélhetőleg majd bemutatkozik Nektek, mert azt úgy illik (én se mutatkoztam be annak idején – de hát “you can’t always get what you want”, ahogy Mick Jagger mondá vala). Ő nem olyan lusta, mint én, remélem engem is kényszerít néha a minden-havi/heti/napi “kenyeretek” megírásához, és ő is pótolja részben a hiányt. Üdvözöljétek őt!

Most pedig, mivel már vagy 2 perce olvastok (én meg vagy fél órája gondolkodom, mit írjak), jöjjön a napi téma, aminek remélhetőleg valami köze is lesz a címhez:

Említettem már a Hülye britek, britek hülyék témát, most ezt akár folytatásnak is vehetjük. Más téma, de megint csak hülye britekkel áldotta/csapta meg a sors a világot. Az alkoholmentes sör után már csak egy lépés a guminő. Na de a guminő után hova lépsz? Itt a válasz, az Imperial College London kutatói kitalálták: műalkohol!

Előszöris képzeljünk el egy jó kis szilveszeri bulit igazi alkohollal. Elkezdődik a házibuli, aztán zúg a fejed és arról beszélnek körülötted, hogy kidobtad a TV-t az ablakon, mert visszaszámolt és azt hitted, bomba. Jó az neked? Nem igazán…

De most jön a megváltás. A műalkohol. Nem lehet berúgni, csak kocsmaspiccig lehet jutni, aztán egy tabletta és elmúlik az egész 5 perc alatt. Kezdődik a szilveszeri buli. Az üveg absinthe után kezditek magatokat jól érezni, egész jó a hangulat, aztán éjfélkor megisztok fejenként egy üveg pezsgőt, aztán bedobtok egy tablettát, beültök a kocsiba és hazamentek. Jó az neked? Mégrosszabb…

Vagy mi lesz a fesztiválokkal? Pia mellé adnak romlott húst spenóttal, hogy hányi tudj legalább? Én mondom, nem lesz ez így jó, professzor úr…

BUÉK!

Ui: VESZTETTEM!

Responses

  1. Ennek van egy kis Star Trek feelingje… :D

    http://memory-alpha.org/en/wiki/Synthehol


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

