Szerző: r1pp3r.j4ck | november 17, 2009

Azerbajdzsáni duplaerőszak

Tegnap este kaptam egy linket (kis nevetés tanulás közben, köszi :), ami azonnal felkeltette az érdeklődésemet: a permalink sokatmondó volt: “…megeroszakolta_fia_megeroszakolojat_egy_azeri_apa/”. Kétszer kellett elolvasnom, hogy felfogjam, de már akkor elkapott a nevetés. Igazi szemet-szemért hozzáállás, bár kicsit érdekes helyzetben.

Egy 17 éves buzinak bejött egy 8 éves kisfiú, és nem bírta visszafogni magát, így hát elrabolta még októberben, megverte és többször is megerőszakolta. Ez nem vicces. Tényleg. Viszont ami utána történt, az annál viccesebb. A fiú rokonsága nyomozott kicsit, és sikerült megtalálniuk a pedofilt. Az átlagember ilyenkor feladja őt, és várja, mi történik, pereskedik pár évet. Nem tudom, az azerbajdzsáni zsaruk hogy dolgoznak, de ha úgy, mint a magyarok, akkor megértem (részben) az apát. A szemet-szemért elvet alkalmazva többször megerőszakolta a buzit, a család pedig mobillal videóra vette a dolgokat és felrakta internetre (kíváncsi vagyok, hány barom torrentezte le a videót pájretbéjről). Nem kerestem rá, de ha valaki kíváncsi, próbálja valahogy így: Azerbayjan.Dad.Rapes.His.Sons.Raper.mp4. Most egyébként a két főszereplő és a stáb is előzetesben van.

Nem mondom, hogy rossz ötlet, de én valakit felbéreltem volna inkább, a férfi segglyuk számomra tabu. Annyi alkohol nincs a világon, ami után ilyet tennék. Kíváncsi vagyok, mikor jelenik meg a http://www.rapeyourraper.com weboldal, ahol olcsón lehet felbérelni bérerőszakolókat. A meleg bérgyilkosoknak tök jó másodállás lenne jövedelemkiegészítés céljából.

Reklámok

Responses

  1. óbasszus..épp akartam írni, mikor belépett Zsófi, és most elvesztettem a gondolatomat. szal h én is olvastam ezt a barikádon. eléggé abszurd helyzet. viszont lehetnek elhallgatott részei a hirnek. Peldául h az apa igazából homoszexuális hajlamokkal rendelkezik. Persze igyis ugyis fuj.. az meg, h egy 17 éves srac erőszakoljon meg egy 8évest.. az ember esze megáll ilyenek hallatán! elképesztő!


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

