Szerző: r1pp3r.j4ck | március 23, 2009

Bizarr kis történet

Az indexen olvastam egy cikket, amit csak a poszt végén szándékozom belinkelni, miután szépen lassan beadagoltam az összes részletet. Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy kisfiú, akinek volt egy 32 évvel idősebb férfi ismerőse. A kisfiú szép lassan felcseperedett, és nővé operáltatta át magát 25 évesen. 38 évesen hozzáment az áldozathoz – izé… akarom mondani az előbb említett férfihez, aki akkor már 70 éves lett. Most pedig jött a történet csattanója…

A 73 éves szívbeteg férfi szívrohamot kapott és meghalt a medencében. Hogy jön ez ide? A felesége (vagy minek lehetett őt nevezni) nem engedte ki őt a medencéből, és ezt már nem bírta az öreg. 43-szor parancsolta  vissza őt a medencébe a kedves felesége. Forrás: index.hu

Ne kérdezzétek meg, miért nem írok a Gyurcsány-ügyről. Igen, én is tudok róla, de a csapon is ez folyik, nem sok mindent tudnék hozzátenni. Nem vagyok politikus, de nekem akkor sem tetszik ez a trükközés egyébként.

Reklámok

Responses

  1. Meg akarta kaparintani a nyugdíját? Milyen nyugdíja volt annak az öregnek? És miért pont medence?

  2. hát látod ez jó kérdés… meg errefelé egy egyszerű csóró nyugdíjasnak nincs medencéje, de hát ki tudja, ott hogy mennek a dolgok…

  3. Ezt a hírt én már pár hónapja hallottam.

  4. Én akkoris a pénzkeresés más formáját választom :)
    Szivesen kipróbálnám milyen nőnek lenni, de a farkamtól nem fogok megválni :))

  5. ekkora baromságot.. és akkor még a szándékos emberöléssel nem is vádolják mert nem hallatszik a videofelvételen h mit mond a pasasnak miközben visszalöki.. o.O hát ez kéész.


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

