Szerző: r1pp3r.j4ck | március 20, 2009

Felhívás

Először is figyelmetekbe ajánlanám a Nemhiszemel című blogot, amit egy barátom & olvasóm szerkeszt néhány napja. Sok sikert kívánok neki a blogoláshoz. Azt írta, az én hatásomra kezdett el blogolni, aminek nagyon örülök. Nem hittem volna, hogy hatással vagyok valakire ezzel a bloggal.

Azt hiszem, már észrevettétek, hogy sokszor nem tudok írni különböző okok miatt. Ezt a problémát többféleképpen lehetne orvosolni. Első az, hogy nem tanulnék semmit, vagy a szórakozásról mondanék le és a bloggal foglalkoznék többet. Ez kivitelezhetetlen, mert a suli fontos, és lehet, hogy maradi vagyok, de szeretek aludni napi 5 órát legalább, ezen kívül szórakozni is kb. 10 órát naponta. A másik lehetőség az, hogy felveszek egy szerkesztőt (ezt választom). Szinte biztos vagyok benne, hogy senki nem fog jelentkezni, de azért mégis leírom, hátha:

Ha szeretnél szerkesztő lenni a csakmegverlek!!! blogon, akkor e-mailben jelentkezhetsz a r1pp3r.j4ck@gmail.com címen. Tárgynak kitalálok valami jó jeligét mindjárt. Legyen mondjuuuk: megszentségteleníthetetlenségeskedéseitekért. Írj egy rövid bemutatkozást, azt, hogy miért szeretnéd a blogomat szerkeszteni, valami elérhetőséget (MSN/ICQ/Skype), és egy tetszőleges hosszúságú posztot, amivel bebizonyíthatod, megérdemled az “állást”. Fizetni sajnos nem tudok semmit, mivel nekem sincs bevételem a blogból. A határidő 2009. március 30. 24:00. A nyertes “pályamunkát” felrakom a blogra, természetesen az író nevével ellátva, eredményhirdetés 2009. március 31. 21:00-kor.

Responses

  1. Nem értem én ezt. Miért kell egy bloggal soat fogllkozni? Legrosszabb esetben 30 perc ami a alatt beírsz valamit, nem?

  2. 30 perc alatt megírok egy posztot, de előtte még találni is kell valamit, amiről írhatok. És nem mindig van meg fél óra alatt, néha van az több is.

  3. én valamiért nem tudok kommentelni a Nemhiszemel-re, úgyh add tovább légyszi h nekem teccik és csinálja minél tovább. köszi :D

  4. biankajournal !

    Köszönöm!
    Sajnos nem tudom miért nem lehet kommentelni:( Majd r1pp3.j4ck fedő névre hallgató barátommal megoldjuk a problémát…ő vágja az ilyen dolgokat:)

  5. éééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééén

  6. akkor jelentkezzél ímélben..


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

