Szerző: r1pp3r.j4ck | március 5, 2009

Változások

Előszöris Lidérc barátom meghívott a Feldolgozás alatt blogra szerkesztőnek, aminek nagyon örülök, és gondolkodás nélkül elfogadtam az ajánlatot. Mostantól amikor Lidérc nem ér rá, én írom az aznapi posztot. Ma lesz az első ilyen alkalom, szóval még oda is meg kell írnom egy posztot. Remélhetőleg még a csakmegverlek!!!-re is tudok írni egy posztot, de sajnos ahhoz nagyon sokat kell keresgélni, hogy találjak valami felhasználhatót, és nem vagyok “főállású blogger”, más dolgom is van. És most egy kicsit más dolog következik:

Hétfő este felraktam a Counter Strike: Source játékot, és játszani kezdtem. Nagyon beleszeredtem (ígérem, nem megy a blog rovására), nagyszerű kikapcsolódás. Eszembe jutott, hogy talán innen is tudok szerezni egy egyszerű módszerrel néhány látogatót. Készítettem egy képecskét:

csakmegverlek1

Ezt a képet pedig ki tudom “plakátozni” a játékban egy-egy forgalmas helyre, tagelésnek hívjuk ott, de a lényegen nem változtat. Minden játékos, aki arra megfordul, észreveszi, és lehet, hogy el is olvassa, és az is lehet, hogy fel is jön a blogra. Szóval aki ezt látja, valószínűleg ott talál engem is. r1pp3r.j4ck néven játszom.

P.S.: Az első posztom már ki is került a Feldolgozás alattra. Megtekintheted itt!

Responses

  1. először is grat a szerkesztői státuszhoz. imádom a Feldolgozás alatt-ot, úgyh kellemes meglepetésként ért személyed :D
    jó lett az omegás-scorpionsos poszt. nagyon.. nem tudok mást mondani.. grat mégegyszer.

  2. köszi szépen, és örülök, hogy tetszik :)

  3. Nekem is tetszett az írásod, gratulálok! Azért a másik blogot se hanyagold el!

  4. Köszi neked is, ígérem, nem fogom elhanyagolni.


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

