Szerző: r1pp3r.j4ck | március 5, 2009

Kihívni a zsarukat? NEEEE!!!

Ugye a rendőrök feladatkörébe tartozik, hogy megvédjenek minket a csúnya rossz bácsiktól, akik gonoszak velünk, ránktámadnak az utcán, ki akarnak fosztani, és megkéselni esetleg. Számoljunk utána: ha éppen fenyegetnek, nem nagyon tudsz telefonálgatni közben. Képzeljük csak el: két hiperpigmentált színesfémkereskedő rádtámad az utcán, este van, őnekik kés a kezükben, és pénzt kérnek. Te előveszed a telefonodat, tárcsázod a 112-t, kapcsolnak, bemondod, hol vagy, mi történt. Jó esetben élve találnak meg a zsaruk, miután 20 perc alatt kiérnek. Ha pedig kézbeveszed a dolgokat, téged vádolnak meg… nézzük csak az alábbi esetet:

Xavier: akkor meséld el…!
Yvon: Nem olyan nagy sztori, minek?
Xavier: mer kíváncsi vagyok az eksönre
Yvon: Jólvan. Mentem haza, aztán jött szembe a két arc, fasza
Yvon: Tök üres volt az utca is, szóval gondoltam majd próbálnak kötekedni, cigus mód
Yvon: átjöttek az úton és közölte az egyik hogy álljak meg
Yvon: mondom bocs, nem, sietek. erre mefogja a kabátomat és lök rajtam egyet.
Yvon: kezdtem felbaszni magamat, megálltam, mondja az egyik hogy adjak neki pénzt
Yvon: közöltem, hogy nincs nálam semmi
Yvon: Erre elkezd pattogni, stb és közli hogy kés van nála
Yvon: mondom nálam meg egy browning van de pénz az nincs
Yvon: Előkapja a kést aztán elindul felém
Yvon: Mondom várj, ha odaadom a browningot elengednek-e
Xavier: milyen browning?
Xavier: hahó!!
Yvon: nyugi van
Yvon: ilyen, csak nikkel
Yvon: http://www.leopard.es/images/browning_gp_da_9_-_2popup.jpg
Xavier: ne basszál fel :D
Yvon: nyugi, csk gázpisztoly
Xavier: jaaaa
Yvon: Na… és mondja a srác, hogy adjam. Kikaptam a kabátzsebből és amíg ledöbbentek arconlőttem mind a kettőt.
Xavier: LOL
Yvon: aztán ugye nem élvezték, darab szart sem láttak a paprikától
Yvon: Kihívtam a rendőrséget hogy blabla, fogtam két komát
Xavier: :DDDD
Yvon: annyira nem vicces…
Yvon: eljárás indult ellenem, mert túl durván bántam velük
Yvon: valszeg tartanom kellett volna a hátamat, hogy belémvágja a bicskát, az a szelíd, demokratikus megoldás.

Forrás: http://qdb.hu/9167

Nem ismerem a beszélgetők egyikét sem, a qdb-n találtam rá véletlenül. Kicsit kivágta a biztosítékot nálam a történet. Eddig is tudtam, hogy ilyenek a zsaruk, de ez akkor is durva. A gázpisztoly tudomásom szerint legálisan tartható és használható fegyver. Ha veszélyeztetnek, használhatod. Szerintem kurvára veszélyes két cigány késsel felfegyverkezve, amikor éppen pénzt akarnak. A csávó egyébként nagyon ügyesen oldotta meg az esetet, ott baszta el, hogy kihívta a zsarukat. Én is előkaptam volna a mobilomat az eset után, de eszemben se lett volna telefonálni, inkább pár fotót készítettem volna és egy videót… aztán elhúztam volna a fenébe.

Yvon, remélem, semmi bajod nem lesz az ügyből, és 6 év múlva (amikor az ügyet lezárják), röhögni fogsz az egészen.

Látjátuk feleim szümtükhel, mik lettetek: isa, por ës köcsög lettetek. Természetesen a drága baloldali kormányról beszélek (viszont a jobboldalra is érvényes ez).

Responses

  1. A tanulság, embertársaid épsége érdekében inkább ölesd meg magad, mert ha nem, sittre kerülsz. Valahogy Te húzod a rüvidebbet, ha kisebbségről van szó…

  2. Hát ez a problémám nekem is. MUSZÁJ tenni valamit! A cigányoknak több joguk van, mint nekünk…

  3. Szerintem kicsit általánosításba estek. Ott a hiba, hogyha nem roma próbál kizsebelni, hanem bárki, akkor is ez történik! Félreértelmeztétek a tanulságot, az hogy romák vannak a hírben az csak egybeesés, most nem mennék bele komoly valószínűségszámítósokba meg statisztikákba hogy miért pont romák voltak az elkövetők, ez teljesen más lapra tartozik. az igazi lényeg az, hogy nem védheted meg magad. Tök mindegy ki támad rád, legálisan nem védheted meg magad, csak ha azonos mértékű vagy kisebb ellenállást tanusítasz mint a támadás. Ha jól tudom, de ha van jogász akkor javítson ki, hogy a törvény azt írja elő, hogy olyan mértékben használhatok a személyes védelmemre eszközt, mint amilyen mértékű a támadás, tehát ha késsel jönnek rám, nem lőhetem le, nekem is kést kel rántanom, persze ha pisztollyal jön, lelőhetem, vagy le is töfködhetem késsel vagy ami a kezembe van. Gondolom ez a visszaélések miatt van így biztos lennének aljas emberek, akik kihasználnák ha nem így lenne, másik oldalról meg hülyeség, mert ugyi mindenki egy talicskát húz maga után tele fegyverrel meg egyéb önvédelmi eszközökkel, hogyha jön az inzultálás, megnézem mi van az ellennél, és kiválogatom az alkalomhoz illő célszerszámot…
    Végülis arra akarok kilyukadni, hogy ennek semmi köze a kormányhoz, mivel már régi törvény egyrészt, másrészt meg sem ennek sem másik nem tehet erről. Erről egyedül az emberek tehetnek, akik belekényszerítik a másikat, hogy hülye törvényeket hozzanak a kiskapuzók miatt. És azok tehetnek, akikben semmi emberség nincs, és fegyveres rablást követnek el. Ennek semmi köze sem a politikához, sem az etnikumokhoz. Erről csak az emberi gonoszság tehet.

  4. a jogos önvédelem tudtommal csak addig terjed amíg úgymond egyenlő esélyekkel indultok. ököl-ököl ellen. kés-kés, pisztoly-pisztoly stb. stb.
    épp ezért hiába támad rám egy hegyomlás méretű ember aki ellen már csak a fizikai erő miatt sincs esélyem és megbököm késsel még akkor is ha ő támadott rám engem cibál meg érte a törvény.
    ha van nála boxer, vipera, törött üveg vagy valami fegyvernek használható akkor a késed használhatod. de pisztolyt nem.
    én így tudom, de valszeg nem így van leírva törvényesen, de legjobb tudomásom szerint ezt szokták nézni.

  5. Ez egy nagyon hülye törvény. Nem tudom pontosan, hogy van, meg kellene kérdezni valakit, akinek van engedélye. Egyébként meg tök egyszerű. Nem kellene magadnál 38 féle fegyvert hordani, ha van fegyverviselési engedélyed, rádtámadnak, előveheted a fegyveredet, ha kell, lőhetsz vele. Lehetőleg ne megölni… gázpisztolyjal meg kurvára akármikor lehetne lőni akárhova szerintem, ha fenyegetnek…

  6. Mondom, azért ilyen hülye a törvény, mert ha logikus lenne, sajnos lennének sokan akik visszaélnének vele. :(
    Viszont hordj magadnál kést, aztán azzal védekezhetsz a pisztolyos ellen is. Ismeritek a mondást, kés a profiknak, puska a nyomiknak. :)

  7. Én ezeket a drága elkövetőket még jól össze is rugdostam volna és utánna mentem volna tovább.


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

