Szerző: r1pp3r.j4ck | március 2, 2009

Érdekes megoldás

Végre megint ide tudtam jönni egy kicsit, és írni is tudok, továbbá reménykedem benne, hogy ismét napi egy posztot tudok majd produkálni. Egyébként köszönöm az olvasóknak, amiért még most is vissza-visszajártak, az Icerocket Blogtracker szerint az utóbbi hét legínségesebb napján (27.-én) is 7-en meglátogatták a blogomat, ami nem is rossz ahhoz képest, hogy akkor már 5 napja nem volt új poszt.

Féltem, hogy most, hogy visszajövök, újra fog kellni éleszteni a blogot, vagy valahonnan összekaparni, új látogatókat toborozni, de úgy néz ki, nem lesznek ilyen gondok. Elég csak egy kis életet lehelni bele. Szóval itt egy friss üde poszt:

A csehek elég érdekes megoldást találtak a romák szaporodásának visszaszorítására. Egy csehországi roma nőt 1997-ben sterilizáltak szülése után – írja a zindex -, amiről ő állítólag nem is tudott, pedig alá is írta a papírt. Ő akkor nyugtatók hatása alatt volt. 2004-ben ismét gyereket szeretett volna, és akkor tudta meg, hogy ez lehetetlen. Beperelte a kórházat, először félmilliós kártérítést ítélt meg neki a bíróság, majd a kórház fellebbezése után megváltoztatták a döntést, csak bocsánatot kellett kérniük az asszonytól írásban. Az alkotmánybíróság is alaptalannak találta a panaszát, melyet a bíróság ellen tett.

“Az európai roma jogvédő szervezetek szerint Csehországon kívül Szlovákiában, Magyarországon, Bulgáriában és Romániában is sor került a roma asszonyok akaratukon kívüli sterilizálására.” Mostanában ezzel a módszerrel akarják kiirtani őket? Hm… érdekes megoldás.

Responses

  1. egyébként Stargate SG-1-ban volt ilyen hasonló módszer az emberek kiirtására egy alternatív idősíkban :D

  2. te is nézel/néztél Stargate-et.. imádom :)
    amúgy szerintem ez nem valami humánus megoldás, de hát..ez van..
    azt lehet tudni hogy mien okból kifolyólag döntött másképp a bíróság? mi volt az érv, ami miatt csak egy bocsánatkérést ítéltek a kórháznak?

  3. ki tudja :D engem nem zavar. nem mondom, hogy helyes megoldás, de hát ez van…

  4. azért, ha nem kisebbségi az illető, akkor ennyivel nem úszták volna meg..vagy talán nem is került volna sor erre a műtétre?
    véleményem szerint nem jogtalanság, hanem embertelenség volt, amit tettek vele, és ezt mint nő mondom!

  5. Természetesen az, nagy faszság. Nem ez az ideális megoldás, törvényileg kellene szabályozni a túlnépesedésüket, nem műtéti úton. Egyébként meg sajnos ha roma az illető, lehet, hogy Csehországban nem, de Magyarországban sokkal nagyobb ügyet csinálnak belőle, felfújják az egészet sajnos.

  6. Először is szögezzük le, semmi különösebb bajom nincs semmiféle kisebbséggel. Egyszerűen csak rühellem a cigányokat s nem is mindet, csupán a 99%-át. Ott van az az 1% ami elméletileg a társadalom szempontjából hasznos. dolgozó cigány (az arányokat tetszőlegesen állitottam fel, lehet több mint 1%, bár szerintem még az 1% is sok). Viszont ez az 1% miatt nem változik azon véleményem, hogy bizony ezeket a szarbőrűeket irtani kéne. Az “érdekes megoldással” pedig én személy szerint egyet értek. Sőt … Az összes megszületett himnemű cigányt azonnal kikéne herélni. Legalább nem jönnének erre az egyébként is “szanaszétbaszott” világra az olyan retardált senkik, akik lesznek olyan hülyék, hogy saját magukat járassák le és ország világ röhögjön (sirjon) az idióta senkiházi fajtáján, mert ugye a média is megérne egy misét, ami ezeket a semmihez nem értő kreténeket felkarolja és sztárolja…pl Szabó Győző (Győzike). Nem térnék ki Pákóra, Annácskára, Anettkára vagy esetleg arra az idiótára, aki meztelen lantozgat magának … csak egy mondat: karóba húzni az összeset.
    Azt azért be kell vallanom, hogy ezen a szarbőrű fajtán néha néha, sőt elég gyakran, jókat nevetek (inkább kiröhögöm az istenfattyját, minthogy börtönt kapjak az irtásukért). Viszont kurvára idegesit. Kell ez nekünk? – http://kuruc.info/r/22/36448/ – Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki ezeket az iskolapad helyett inkább a gázkamrában látná szivesen. “iskolapad” ?! lolka…
    Persze nem maradhatnak ki a sorból azok a szarbőrű gecik sem, akik a “megyek magyart ölni” stb. kijelentésekkel diszitik iwiw, myvip és még sok ilyen mihaszna közösségi oldalon található adatlapjukat. Hölgyeim és uraim, ime a kemény legények – http://kuruc.info/r/35/35290/ – . Kurucinfon van egy pár ilyen rovat még, amiket jókat lehet nevetni ill. felháborodni. Mindent egybevetve, mindegy, hogy hogyan tesszük, csak akadályozzuk meg ezeknek a mihaszna senkiknek a szaporodását. Lényeg a lényeg, el kell őket tüntetni …
    Ajánlott irodalomnak tanácsolnám Hitler, Mein Kampf cimű könyvét, de azért mindennek megvan a határa … viszont egy két dologban példát lehetne venni róla.
    Ez csak egy vélemény …

  7. Na most ezt elkúrtam picit. Elnézést kérek Szabó Győző,nem cigány, egyéntől. A helyes név: Gáspár Győző. Bár biztos vagyok benne,hogy valahol él egy ilyen nevű senkiházi szarbőrű … sry

  8. Tulajdonképpen egy bizonyos szinten egyetértek veled, CsakEgyValaki, de inkább ne ragadtasd el magad annyira. Előszöris a módszer kurvára nem helyes, törvényileg kellene szabályozni őket, mint már említettem egy kommentben. Másodszor pedig emlékeztetnélek, a Mein Kampf tiltott irodalomnak számít, szóval lehetőleg ne nagyon reklámozd.

  9. CsakEgyValaki, Te minden sötétebb bőrszínűt lecigányozol? És kiírtanál? Talán azt is elhiszed, h a név alapján el tudod dönteni, h vki mely nemzetiséghez tartozik, az élhet!-hez, vagy az írtandó! rublikába való?
    Csak mert az én férjes nevem cigányos hangzású, nem vagyok tejfehér, csak átlagos színű, mondjuk mint a legtöbb magyar, és kurva lehetnék, ha szőkére festeném a hajam!Ennek ellenére nem vagyok cigány, de sokan hitték, ha halloták a nevem! Akkor hogyan döntenéd el, én mit érdemlek a családommal együtt? Molotov-koktélt a nevem miatt, vagy előbb kapnék egy esélyt, mondjuk a családfánk többgenerációra való visszavezetésével? Ok, vannak cigánybűnözők, DE vannak magyar bűnözők is. Gondolok itt pl, arra, h azt még nem hallottam sehol(?!), h a letartóztatott pedofílok cigányok! Márpedig részemről ez sokkal elítélendőbb és durvább dolog, mint a lopás, pl.
    Szal, nem kéne általánosítani!

  10. Egyébként annyit tennék hozzá, paranoid, hogy azért nem hallod, hogy az elkövető cigány, mert szinte soha nem hallod, kivéve, ha első/másodkézből tudsz a történetről. Mert a médiában, zsaruknál nem nagyon szokás elmondani a nemzetiségüket, legalábbis Pásztor Albert előtt. Akit aztán majdnem leváltottak.

  11. Gondoltam, hogy ez nem marad szó nélkül…
    Szóval, hogyan beszélhetsz törvényes szabályozásról, mikor az ‘érdekes megoldás’ is törvényes volt. Aláirta a papirt, ennyi. Se a kórház se senki nem tehet arról, hogy a retkes cigányluvnyája nem tud olvasni. “ő akkor nyugtatók hatása alatt volt” … ja persze, ezt valaki tényleg elhiszi?! Az egyetlen dolog amihez ezek értenek, az az, hogy hogyan lehet kibaszni a jó néppel. Érdekes, hogy az összes cigány betéve ismeri a jogait s ezeket másra sem használják, csak hogy kibasszanak másokkal. Ami a legszomorúbb, hogy ez ellen nem is lehet tenni, főleg törvényesen, mert ennyire szar itt a helyzet és ezek a gecik mindig megtalálják a kiskapukat s a kibúvókat.
    Törvényes szabályozás. Akkor most törvényes eljárás szerint, pakoljuk ki az összes cigányt egy szigetre, vagy akárhová és éljenek maguknak, rabolják, öljék s irtsák ki a saját fajtájukat, ha már mi nem tehetünk semmit. (Ebben pedig az a hiba, hogy ha ezt igy végrehajtanánk és ezeket magukra hagynánk egy szigeten, a retardált fattya tuti kitalálna valami pusztitó fegyvert amivel aztán világhatalomra törne. Szóval felügyelet alatt kéne …khm koncentrációs tábor… hmm szerintem túl sok sci-fit nézek. mind1) Mert ha valaki már cigányozik, akkor az rasszista?! Érdekes… El kéne ezen gondolkodni, ha az Én arcomba mondják, hogy “te fehér ember” nincs miért megsértődnöm, mert igaz. Viszont ha Én azt mondom egy cigánynak, hogy “te cigány” akkor már a rohadék szarbőrűje a kése után nyúl és már ölne… vicces nem? és Én vagyok ezért a szemét utolsó rasszista senkiházi.
    Paranoid! Nem tudom, honnan vetted, hogy minden sötétebb bőrűt lecigányozok és név alapján megtudom állapitani, hogy cigány e az illető vagy nem. Egy szóval sem mondtam. Viszont annyi cigány közül, biztos van egy ‘szabó győző’ vagy még akármennyi nevet sorolhatnék és igen, elhiszem neked, biztosan rendes, dolgozó cigány mint az összes többi. Az pedig, hogy vannak magyar bűnözők is szerintem nem ide tartozik. Ez a hir a cigányok szaporodásának a megfékezéséről szól… vagy tévedek?
    A Mein Kampf-hoz pedig nem hiába irtam oda, hogy “de azért mindennek megvan a határa”. Tudom, hogy tiltott irodalom, azt is tudom, hogy miért az, mert olvastam. Viszont az egyáltalán nem túlzás, hogy egy bizonyos szinten példát lehetne venni Hitler bácsiról.

  12. Törvényes szabályozásról nem ezt értettem. Egy szocializmushoz hasonló rendszer pl, amit még kb. 1-2 éve gondoltam ki, amiből persze nem lesz semmi, mert túl birkák az emberek. Szocializmustól ne ilyedj meg, nem Sztálinék meg Brezsnyevék mintájára. Radikális, inkább a nemzetiszocializmushoz hasonlít, de nem faji alapon történik a megkülönböztetés, mégis működhetne elv. Na mindegy, ez hosszú most egy kommentbe. Lényeg, hogy lenne rá megoldás. Ebbe egyébként én is merítettem ötletet Hitleréktől, lehet, hogy egyszer a Mein Kampfot is elolvasom. Egyébként leszögezném, nem vagyok szélsőjobbos, mielőtt nekemtámadnátok.

  13. Na jó, a név kötelez, ennek tudom be, h amit írtam, félreérthető.
    De nekem nagyon úgy jött le. Sok cigányt ismerek, ilyet is, és olyat is. Sittesek, késsel járkálnak, és van, amelyik 10 éve dolgozik ua. munkahelyen, mert nem küldik el, jó szakember, megbízható. Ezért utálom az általánosítás, minden téren.
    De ne haragudj, az ilyen drasztikus megoldásnak nem voltam/vagyok/leszek híve, mely szerint a tudta nélkül meddővé teszik. Mint gyakorló anya mondom ezt, és remélem, megérted. Ha nem, kifejthetem.

  14. Már elnézést a kifejezésért, de szerintem nagyon naivak vagytok.
    Egy, nemzetszocializmushoz hasonló társadalom, ahol nem faji alapon történik a megkülönböztetés. Nagyot nevettem. Nem azért mert utálok minden kisebbséget vagy rasszt. Egyáltalán nem. Egyedül a cigányokkal van bajom és higgyétek el okkal. Amúgy meg, szerinted megváltoznának az emberek?! A cigányok se változnának és mi sem. Minden ugyanigy maradna, nem változna semmi. Jó, megértem, szép gondolat, csak fel kéne ébredned, és igazad van, ez sose fog megvalósulni.
    Paranoid, megértem. Viszont azt nem értem, hogy miért mondod, hogy a tudta nélkül tették meddővé. Biztosan elmagyarázták neki, és a nyomtatványt is az orra alá dugták, mert másképp ezt nem lehet, másképp nem irhatta volna alá. Nem a kórház, nem az orvosok a hibásak, hanem az az érthetetlen cigányluvnya. És látod, mások szivják, szivták volna meg az ő dőresége miatt, mert mint mondtam, mindig találnak kibúvót. Ez például, törvényes úton véghez vitt eljárás volt a szaporodásuk megakadályozására, és látod majdnem a kórház baszott rá. Biztosan örült volna annak a félmilliós összegnek, amiért ugye mint látod, keményen megdolgozott…
    Ha meg ezeknek a retardált szarbőrűeknek lenne eszük, nem folytatnák ezt az egészet. Ezzel csak maguk alatt rakják a tüzet és remélem már késő lesz mire észreveszik, hogy máglyán állnak…

  15. Szocializmushoz hasonlít, mint írtam. Nemzetiszocializmust azért hoztam fel, mert néhány dologban inkább a náci Németországra hasonlít, ami ugye már nemzetiszocializmus.


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

