Szerző: r1pp3r.j4ck | február 22, 2009

Buliszerviz különkiadás

Megint nem nagyon voltam elérhető pár napig, csak néha éppenhogy benéztem, kommentekre válaszolgattam esetleg, de ezenkívül egy poszt megírásához szükséges idő nem állt rendelkezésemre. Nem mintha most lenne rá időm, még van rengeteg leckém, ma sem alszom túl sokat, de hát ez van, egy posztot azért megérdemeltek :D

Szóval most nem néztem körül hírek után kutatva egyik szar oldalon sem, helyette a tapasztalati úton szerzett életbölcsességeimmel szeretnélek titeket “gazdagítani” (lehethogy inkább szegényíteni – ezesetben bocsánatot kérek, meg egy sört). Néhány alapszabályt szeretnék veletek megoszatani:

1. SOHA ne szervezz házibulit (ezt már tavaly megtanultam, mindig van olyan állat aki telehányja a fürdőszobádat és egy másik, aki megissza az aranyhalaidat, vagy éppen leitatja őket).

2. Máshol se szervezz bulit, inkább menj el máséra! Ha mégis bulit szervezel, szedd össze a gondolataidat rendesen! Készíts meg mindent + még több pénzt, mint amire számítanál!

3. Ha már nem szervezel bulit, ne is segíts bulit szervezni! Ha mégis segítesz, úgy intézd, hogy te is jól járj!

Ha nem fogadod meg a tanácsaimat, akkor viszont számíts apróbb kellemetlenségekre, mint például arra, hogy nem tud eljönni valaki a bulira, akit nagyon vártál, és/vagy éppen olyanok jönnek el a bulira, akiknek nem kellett volna.

Egyébként a buli mindkét napja nagyon állat volt, nagyon élveztem (tényleg), szóval jövőre találkozunk ugyanott, ugyanakkor mindenkivel!!! ;)

Reklámok

Responses

  1. És jövőre ki szervezi?
    Engem meg se hívtál… :(

  2. Hát mivel haverom szülinapi bulija volt, én csak segítettem, ő ismeretségi köre volt ott, + mindenkinek egy vendég max.


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

