Szerző: r1pp3r.j4ck | február 19, 2009

Egyveleg

Az elmúlt napokban sajnos nem volt erőm/időm/kedvem/témám az íráshoz, ezért most szerettem volna behozni egy kicsit a lemaradást, de bármennyire is keresgéltem, olvasgattam, böngészgettem, nem találtam semmi olyat, amiről tudnék írni egy jó kis posztot, vagy legalább az ihlet jönne. Szóval összehoztam az alábbi egyveleget:

Tegnap voltam az Aquaworldben, érdekes volt menni a havas úton, aztán ugrani egy fejest az úszómedencébe. Még érdekesebb volt fürdőgatyában, vizesen a hóban fényképezkedni és szörfözni egy medencében. Az Aquaworld egyébként nagyon szép, nagy és kellemes hely, rendesek az alkalmazottak és segítőkészek, ajánlom mindenkinek. A bóóótban vettem egy Bors újságot, mert találtam benne egy újabb Ophélie-cikket. Az új fejlemények szerint egy eltitkolt szemtanú látta, ahogy Ophéliet egy sötét autóval rabolták el. A Bors online mai vezércikke szerint pedig Ophélie holttestének egy szigetet kellett kikerülnie és az árral szemben úsznia, ha a Lánchídról került volna oda. Azt hiszem, ezt az Ophélie-szálat le is zárom, hacsak nem jön ismét valami sokkoló fejlemény, még egy darabig úgyis foglalkozik vele a csakmegverlek kicsit nagyobb “konkurenciája”, az újságok és a TV. Tehát nyugodj békében, Ophélie Bretnacher!

Nem vagyok rászorulva, hogy felirattal kelljen néznem a filmeket és a sorozatokat, általában eredeti hanggal nézem őket felirat nélkül. Viszont már készítettem feliratot a House egyik 5. évadbeli epizódjához, szóval tudom, milyen kemény meló ez. Igaz, nem ismerem Deinot és Darkspellt, viszont véletlenül találtam egy posztjukra a saját blogjukon. Az előzményeket nem ismerem, de a hosszupuskasub.com lopja tőlük a feliratokat. A postban szerepel néhány screenshot, melyen éppen a Hosszupuska adminjaival chatel Deino, és a Hosszupuska nem hajlandó letörölni azokat a feliratokat, amiket Darkspellék készítettek, hiába kérik. Hát ilyen az élet sajnos, meglopnak mindenkit, akit lehet. Tudom, nem lehet könnyű az angolul nem tudóknak, de kérnék mindenkit, hogy bojkottálja a hosszupuskát, van más alternatíva is: OpenSubtitles.org és a mirror.donsystem.hu. Ja és vigyázzon mindenki a saját írásaira, zenéire, felvételeire, stb. mert vannak, akik ellopják!

Azt szoktam mondani, hogy “ha illegális Windowsról küldesz hibajelentést, az olyan, mintha a rendőrőrsről (de sok ő betű) lopnád a fánkot”. Most valaki megfordította a “mondást”, mert a balassagyarmati rendőrségi gyakorlólőtérről lopott el néhány fiatal 400 kg vasat – írja a szaRTL klub. A nemzetiséget/bőrszínt nem tudjuk meg a cikkből, de van egy sejtésem – persze nem kell rosszra gondolni, biztos vagyok benne, hogy hupikék volt az elkövető.

Beperelték mindenki kedvenc nemzetközi, nyitott torrenttrackerjét, a The Pirate Bayt (a továbbiakban TPB). Hakan Roswall felperes vádjai nevetségesek, még csak a torrent technológiájába sem sikerült magát beleásnia (mondjuk inkább a földbe kéne beleásni őt 3 méter mélyen, faládában, ha már a TPB-t pereli). Nem traktállak titeket a torrent mechanizmusával, elég talán annyi, hogy Roswallnak nem sikerült teljesen felfognia azt, hogy a TPB nem tárolja az adott tartalmakat és nem is tudja szabályozni, az összes tartalmat a felhasználók töltötték fel. Továbbá ez a f*szparaszt azt is mondta, hogy az illegális digitális letöltés akkor is veszteségekkel jár, ha azt a letöltő később meg is veszi. Nem tudom, ezt milyen matematikai képlet adja meg, de szerintem a komplex számok halmazán kell keresni a megoldást, ahol “i négyzet egyenlő mínusz egy”

A következő nevetséges pert (lassan ebből is indíthatnánk Darwin-díjat) a Boring-házaspár (boring = unalmas) akasztotta a Gúgl nyakába. Magánéletük megsértéséért vádolják a cégóriást, amiért a Google Street View nevű szolgáltatásukban a város képeivel együtt az ő házukat is látni engedték. 25 ezer dollárra perelték a guglit ezért. Amy Reynolds Hay bíró ejtette a vádat. A bírósági ügy és a média által valószínűleg sokkal többen nézték meg a házukat egyébként, mint előtte a per nélkül. És még ügyvédet is kellett fizetniük. Hát igen, nem lehet mindenki íkúfájter.

Ennyi volt a mai termés, remélem, elég lesz mára.

Reklámok

Responses

  1. Tyűűű, a piratebay, nekem nem a kedvencem. Hülyébb perek is történtek már, de a Googlis is lol.

  2. Hát a kedvenc a macskás mikrós hülyenős (szegény cica), de most ez jutott :D Én a nemzetköziek közül a Piratebayt használom és a Demonoidot (persze nem torrentezek, mindenem legális), a magyarok közül pedig a Beloadot (a valamikori Moobsot). A Demonoiddal viszont sikerült kicseszni az amcsi asvának, a RIAA-nek.

  3. Továbbítom — ilyen balfék törvényeink vannak:

    EZT MINDEN AUTÓS OLVASSA, DŐLNI FOG!!! JOGOSÍTVÁNYUNK VÉDVE VAN!!
    Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :

    “Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette.
    Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec-ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel
    autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei.”

    Hoppá!

    A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy “sebesség”, ami így logikusan m/sec-ot jelent!

    Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögött kell becsatolni!
    Ehhez mit szóltok?
    Ennyire hülyék vagyunk????

  4. Szep urban legend, mar olvastam, de sajnos tuti nem mukodne :D Meg mondjuk nalunk nem nagyon vannak olyan utak, ahol 250-el lehetne biztonsagosan kozlekedni…

  5. Esetleg amerikai import autoval lehetne megjatszani, ahol mph-ban van irva a sebessegmero szamlapjan. De igy is az van, hogy nagyon jo csajnak kell lenni hozza, hogy a zsaru elengedjen. :D


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

