Szerző: r1pp3r.j4ck | február 13, 2009

Péntek 13

Péntek 13.-a van, remélem, senkinek semmi baja nem esik. Remélem, nem találkoztok fekete macskákkal, és nem üttök el jogosítvány nélkül zebrán rendőrt lopott kocsival, részegen, mert ez nagyon baljós előjel, főleg így péntek 13.-án. Egyébként megnéztem, idén karácsony is péntek 13.-ra esik ;)

A triskaidekafóbia az, amikor valaki a 13-mas számtól fél betegesen, a paraskavedekatriafóbiában szenvedők pedig a péntek 13.-ától félnek. Létezik még egyébként hexakosioihexekontahexafóbia is, ami pedig a 666-os számtól való félelmet jelenti. Keresgélés közben találtam még néhány érdekes dolgot, mint például a hippopotomonstrosesquippedaliofóbiát is. Ha valaki hippoizés (nem írom le mégegyszer), akkor a hosszú szavaktól fél!!! Hogy melyik szadista állat találta ki az elnevezést, azt nem tudom. Képzeld csak el, hipós csávó megy be az új pszichiáterhez. Pszichiáter kérdezi, mi a panasza, a beteg elmondja, jön a pánikroham, összeesik, már jöhetnek is a mentősök… ez kb. olyan, mint amikor gyorsan villogó betűkkel kiírják, hogy a következő videó epilepsziás rohamot válthat ki. Vagy a “raccsolás” szó R-el kezdődik, a “sejpítés” pedig S-el.

Na mindegy, szóval péntek 13. Azt hiszem, a legbabonásabb nap, ami csak létezik. Hogy miért, azt nem tudom. Kérdezzétek inkább a konteósokat, hátha tudják. Gondoltam, alkalomhoz illően kellene írnom, ezért választottam a péntek 13.-át, de nem igazán volt mit írnom róla, szóval megint szeretném egy kicsit interaktívvá tenni a blogot, kommentekben várom a péntek 13.-ás élményeket, és a véleményeteket erről az egész cirkuszról.

Reklámok

Responses

  1. eddig még nem történt semmi. Kop,kop,kop

  2. Akkor jó :) Nekem is sikerült levezetni 120 km-t kb. ma balesetmentesen. A sors iróniája – vagy minek nevezzem -, hogy most el kellett még mennem este valahova, beültem a kocsiba, nem is szoktam nézni, de ránéztem a számlálóra, 666.6 km… Jól van, köszönöm szépen :D Bár nem vagyok hexakosiohexekontahexafóbiás, ez sokkolóan ért még engem is most így…

    ja igen, viszont sikerült írnom két elégtelen felmérőt egy tanítási óra alatt, azt hiszem, új rekord a sulinak :D

  3. én végigaludtam az első órámat, mármint az ágyamban, lekéstem a buszt ami hazahozott volna, majd egy következőt is, és hazatérve elkeseredve tapasztaltam, hogy még mdg nem takarította ki senki a szobám, kedden zh makrobol meg olaszból, a fényképezőgépem lemerült, Ophelie meghalt, Roháčot elkapták, ráadásul meg a bajom, és holnap templomot takarítunk! Hülye péntek 13 :D :D

  4. :D Ez akkor ilyen szép Valentin-nap lesz ez most így templomtakarítással fűszerezve. Csak azt mondd meg nekem, miért vállaltad?

  5. nem kérdezték akarom e :D Tudod, ez a demokrácia. Ja igen, és még Valentin nap is holnap.. ez is a péntek 13 miatt van :D

  6. hehe :D Mindenért a péntek 13 tehet? :D

  7. igenis. Te, nekem miért van ilyen zöld biszbasz itt a kommentjeim alatt? :D

  8. az jutott :D e-mailcím szerint van, mindenki kap valamit… én meg regisztráltam gravatarra, és így olyan van, amit felraktam :D

  9. Én nem csinálok ebből a napból problémát igazán… mámma a szomszéd koromfekete macskája 3x ment át előttem és semmi bajom… egyenlőre :P Az egyetlen dolog ami szerencsétlenül sikerült az a szlovák felmérőm volt. Amúgy meg úgyis itt a szünet előttünk úgyhogy… whooohoooo :D

  10. Fekete macska meg volt, de zsarut nem ütöttél el, ugye?

  11. hol? miket gondolsz te rólam? :P Nem vagyok te… :D

  12. Senkit nem ütöttem még el, még állatot sem. Egyszer egy blackmetal nagyit majdnem. Vagyis hát ahhoz is sok kellett volna még, de rohadt sötét volt, faluban tompítottal mentem, és ús szélén egy teljesen feketébe öltözött öregasszony templom helyett majdnem a temetőben kötött ki. Elég késő láttam meg, de nem volt még gond, csak kicsit megijedtem.

  13. Igazából ha elütöd a rendőrt és a “helyszínen életét veszti”, akkor mákod van :D

  14. Ha csak fánkért volt, és a társa ott ül a kocsiban, akkor nem… :D

  15. Haat velem se naon tortent semmi a mai nap, soot egesz jo volt (leszamitva a szlovak irasbelit…). Sztem ezek a szamok nem mondanak semmit, legalabbis en nem erzem a sulyukat…

  16. MailMan, egyébként tied volt a 13. poszt. Nem számítottam rá, hogy ennyi lesz, szóval nem készültem semmi különlegességgel :D Rob, ezek a számok semmit nem mondanak, nekem az a szám mond valamit, hogy ma 84-en látták a blogomat.


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

