Szerző: r1pp3r.j4ck | február 12, 2009

Kontroll 2

Nem tudom, ki látta a Kontroll című filmet, de két ismeretlen ember nagyon szeretheti, és Csányiékon felbuzdulva körülnéztek az alagútban egy kicsit.

A hármas metró 22 percig nem járt kedd délután, Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest között, mert két idióta beugrott az alagútba. A BKV-sek lekapcsolták az áramot a vágányokról, és utánuk szaladtak páran keresni a két ismeretlent. A két Kontroll-rajongó nyomtalanul eltűnt. Azt hihetnénk, ez nagy dolog, de mivel Határ út és Kőbánya-Kispest között nyitott a pályaszakasz, nem lehetett túl nehéz.

Kíváncsi vagyok, mit tettek volna a BKV-sek, ha elkapják őket. Ahogy ismerem az ellenőröket, a két “vándortól” elkérik a jegyeket, bérleteket. Nem tudom, akkor mit csináltak volna, de én tuti megpróbáltam volna kibeszélni magamat a helyükben, végülis nem használtam egyik szerelvényt sem. Ha a busz útvonalán sétálok, akkor sem kell fizetni. Egyébként valószínűleg kicsit súlyosabb büntetésre számíthatnak, ha megtalálják őket.

Reklámok

Responses

  1. Hát nem hiszem, hogy jegyet kérnék el. Sötét van, ki látja agyonverni mind a kettőt… :D
    De tényleg, hogy lehetnek emberek ekkora idióták, az hagyján, hogy az életüket veszélyeztették, de megbénították a vonal közlekedését, ami rengeteg embernek okozhatott kellemetlenséget. Valószínűleg tudták, hogy megállítják a forgalmat és azért tették, lehet menekültek, mint a kémfilmekben. :D
    De ha elkapják kik voltak, akkor valami olyan büntetést találnék ki, amitől egy életre elmenne a kedvük az ilyentől, pl metro elejére kötözve gyorstalpaló az alagútrndszerből. :) Nem tudom van-e kamera legalább a megállókban, mert valahol ugye csak kijöttek, persze ha belső emberek, akkor ki tudtak menni az üzemi területeken át is…

  2. Mivel nyitott van ott egy nyitott pályaszakasz, el tudtak menekülni gond nélkül.

  3. ennyit a BKV-ról…elsetudtak kapni:) csicskák!!!!!!

  4. Neeee! Ez komoly? :D Te voltal az? :D

  5. nem:Ddejólettvolna….

  6. tényleg ..és h ha elkapják ezt a 2 faszt akkormien büntetést kaphatnak??? XD

  7. LOL hát igen, élmény lehetett azoknak, akik ott voltak :D

  8. jó kérdés… szerintem erre nincs külön megszabott büntetés :D

  9. és am…te csináltál már ilyenakcióót??XD v ilyesmit?

  10. ilyesmit még nem… én csak megírom :D

  11. és mondjuk tegyük fel h ha én csinálta volna ezt..akkor te mitcsiálnál???szólnál a rendőröknek v mi??:DXD

  12. posztjaimból ítélve szerinted szólnék? :D

  13. hát…szentem nem:Dde kitudja

  14. szerintem sem :D

  15. nah jó…jövöhét hétvégén..megtod h ki volt ez a 2 gyerek:)

  16. miért, te tudod?

  17. hát…nem ismerem…de ismerek pár formát akik volták metró alagútba már:D

  18. akkor honnan tudom meg, ki volt az a 2?

  19. hát…kitom deriteni h ki volt az a 2 gyerek…..deaztnemmondhatom el h kitől fogom megtudni…de azt megigérem h jövöhét hétvégére max tudni fogom és teis:)

  20. jol van, ezt majd megbeszeljuk meg :)

  21. he:Dmá itt is olvasni amit csináltunk:) Rage kössz hogy szóltál:)

  22. Nna jo, nem most jottem le a falvedorol, abba lehet hagyni…

  23. én és a haverom voltunk azok ez az egész igazából ugy volt ,hogy határút-köki közt van 1 hósszú fal…és ott bemásztunk a haveromal és megvártuk h az alagútból kijöjjön a metró és amint elment berohantunk az alagútba …. az áram azért nem rázott meg minket mert h a sín mellet mentünk…:) azt sétálunk haverommal az alagútban határ út felé..és annyit látunk h 2-3 biztonsági őrjön velünk szembe..és az egyiknél volt 1 zseblámba.és szerencsére észrevettük h jönnek az őrök…azt mondtam a spanomnak h “fussunk mert nem akarok bajt” jó kifutotunk az alagútból…éskimentünk határútra és ott látunk 1 nagy tömeget…azt megkérdeztük h mitörtént?? monták a metró alagútban van pár ember és ezért nem jár a metró…hát..ennyi volt az egész…

  24. gyanus nekem, hogy ugyanarrol az IP-rol irtok szar helyesirassal.

  25. nahjó:D nemm voltunk igazából:Dde eccer kiprobálnám szívesen

  26. nna igen, latom… meg jo, hogy nem letezo e-mailcemet adtal meg… szoval Rage, a TK kru nevet el is lehet felejteni szerintem, + le lehet allni a hazudozassal…


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

