Szerző: r1pp3r.j4ck | február 2, 2009

Véleményt kérek

(a.k.a. szolgálati közlemény #3). Már egyszer írtam egy posztot, hogy kommenteket szeretnék látni a blogomon. Kaptam is néhányat, örültem is neki, köszi szépen mindenkinek, aki közreműködött. Most szeretném megkérni azokat is, akik eddig közreműködtek, és azokat is, akik eddig csak passzívan olvastak, hogy erre a postra írjanak egy kommentet, amiben leírják néhány mondatban a véleményüket a blogomról. Néhány mondat alatt azt értem, hogy egy szótól kezdve (mint pl. szar) az egy mondaton át (pl. szar az egész blog) egy 300 oldalas CIA-jelentésig bármit, amit akartok (pl. erre most inkább nem írok példát). De tényleg kiváncsi vagyok, mit gondoltok a blogról.

Reklámok

Responses

  1. na jol van, egy kicsit mas eredmenyre szamitottam… amig nincs 10 komment, nincs uj post!

  2. No nem kell megsértődni, idő kell ahhoz, hogy legyen akkora olvasótáborod, hogy minden poszthoz 10< komment szülessen. Egyrészt, hiába olvasom el, ha nem tudok értelmeset hozzáfűzni, inkább csendben vagyok, gondolom így vannak vele a többiek is.

    Vélemény: Szerintem folytasd tovább mindenképp. Én azt változtatnám, hogy kevésbé venném komolyan a dolgokat. Ne akarj világmegváltást csinálni. Jó dolgokra mutatsz rá, de egyenlőre kicsit demagógnak érzem. Egyenlőre keress szerintem lazább témákat, mint amilyen a repülős vagy a szmogriadó.

  3. Hm kösz az első kommentet ide :D Nem is vartam minden poszthoz 10 kommentet, csak ide :D Egyébként nekem is sokkal jobban tetszenek azok a posztok, amik viccesebbek és lazábbak, viszont egy csomó ilyennel találkozok, amikor poszthoz keresek alapanyagot. Köszi a biztatást egyébként, már ott tartottam, hogy abbahagyom, ha már úgy sem olvassa senki.

  4. Szia. bocs h csak így ‘bekotyogok’, őszinte leszek, nem rég óta olvasom a blogodat, és korántsem mindent. de amihez eddig szerencsém volt, az érdekes, elgondolkodtató. jó dolog az alkotás, és ha valaki ki tudja fejezni a gondolatait, és nem csak összehordja a hülyeségeket, szerintem se hagyd abba, ha már egyszer elkezdted. én, ha nem is kommentelek, de vissza járok és olvasom, ahogy időm engedi. minden jót a továbbiakban.

  5. Örülök, hogy “bekotyogtál.” Jól esik, ha valaki kommentel a posztjaimra, és annak is, hogy vannak újak (bár még én is új vagyok, január 7. óta csinálom csak a blogot, névnapomon kezdtem). Legjobban viszont annak örülök, hogy tetszik a blog ;)

  6. akkor örülök, hogy örülsz :)
    én is most kezdtem február elsején..
    amúgy jó ez a narancsos theme.. szerintem maradjon inkább ez :)

  7. Na végre még valaki, akinek ez tetszik jobban :D Te is blogolsz?

  8. jah.. elütöm vele az időmet.. :)
    eredetileg azért kezdtem hogy majd gyakoroljak, mert ha minden jól megy akkor újságírást fogok tanulni szeptembertől..
    de addig csak írkálom a hülyeségeimet :D

  9. most nézem.. kösz h benéztél hozzám :)

  10. Sok sikert hozzá, jó dolog a blogolás, én kicsit mást fogok tanulni, de jó lehet az újságírás is :)

  11. köszi. az újságíráshoz kell egyfajta kreativitás és kitartás. remélem nekem mindkettő megvan :)

    és mit fogsz tanulni ha megkérdezhetem?

  12. BME-VIK mérnök informatikus szak, ha sikerül :) másodiknak a Pázmányra adtam be, harmadiknak pedig a Széchenyire.

  13. az nem rossz. én is BME-re készültem még szakközépben, építészmérnöknek, csak hát mire eljött az érettségi, tök más irányt vett az érdeklődésem :)
    sok sikert neked is :D

  14. Tényleg jó a blog, bár én is szívesebben olvasom a színes híreket, mint a politikát és rasszizmus témáját. Megvan róla a véleményem, ami sokszor vérremenően ütközik másokéval, ami nem mindig publikus megoldást eredményez.
    De sok sikert, mert nagyon tetszik nekem is, ahogy a dolgokat látod.


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

