Szerző: r1pp3r.j4ck | január 26, 2009

Kit érdekel???

Először is elnézést szeretnék kérni mindenkitől, amiért megvontam tőletek a mindennapi postotokat. Nekem is van magánéletem, az országhoz hasonlóan nálam sincs minden rendben. Tudom, ha valakinek szemet szúr az ilyen, ne olvassa… viszont tegnap 24.-én a vonaton ülve megpillantottam az előttem ülő nő kezében egy hatalmas címet a Blikkben, amiről, ha minden igaz, holnap fogok írni.

Na szóval a Blikk online-on kerestem a cikket, és ekkor láttam egy ilyen címet: “Paris Hilton elfelejtett melltartót venni”. Az első reakcióm az volt, hogy “hát ez meg ki a fenét érdekel már megint? Aki kíváncsi a mellére, már rég megnézhette egy bizonyos házivideón.” Aki még nem látta, a r1pp3r.j4ck@gmail.com címen lehet jelentkezni a felvételért.

Második reakcióm pedig az volt, hogy azt a rohadt élet, ez pont jó anyag a blogomra. Szóval most itt ülök a laptopnál egy üveg sörrel, szól az Omega, és írom ezt a postot azt hiszem rekordsebességgel, csak nektek, csak most, csakmegverlek.

Szóval akit érdekel, Hilton Párizs elfelejtett melltartót venni. Egyébként nem tudom, minek neki egyáltalán melltartó, esetleg ha kitömné… az érdekesség a cikkben, ami minden elvárásomon túltett, ez a bekezdés:

 

Paris Hilton a napsütésben

Paris Hilton a "napsütésben"

“Paris egy Beverly Hills-i szépségszalonból indult haza, amikor lefényképezték. Azt nem tudni, hogy csak a vakuk, vagy a napsütés miatt, de fekete felsője alatt tisztán kivehető volt, hogy aznap otthon hagyta a fehérneműjét. Hogy ez csak egy jól sikerült médiafogás volt, vagy pedig a szőke lány tényleg ennyire feledékeny, azt mindenki döntse el maga.”

 

Azt nem tudom, honnan indult haza, abban biztos vagyok, hogy lefényképezték. Vaku is biztosan volt, de hogy napsütés nem, az is teljesen biztos. Előszöris a képen a háttér töksötét, és Paris óráján is fél 11-et látok. A másik meg az, hogy csak ez a két lehetőség van? Olyan nem lehet, hogy direkt nem vett fel, többek között azért, hogy ne látszódjon a pántja, másfelől pedig nem számított arra, hogy valami állat majd telibevakuzza a mellét?

Egyébként médiafogás vagy sem, mindenképpen jól sikerült. Amíg lesznek azok a 15 éves vadbarmok, akik csak ezt képesek elolvasni, és lesznek olyan szennylapok, mint a Blikk, addig ebből elég szépen meg lehet élni nekik is és a paparazziknak is. Mondhatni, szimbiózisban élnek.

Responses

  1. Na megmutatom. Így kell ezt csinálni:
    ELSŐ!

  2. Hehe..néha én is elfelejtem felvenni, csak a kutyát se érdekli, max páromat, nem kell kínlódnia vele.
    De nem is kapok érte lóvét…


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

