Szerző: r1pp3r.j4ck | január 12, 2009

szaRTL Klub bemutatja

A pofánverő-gépezet folytatja a kedves olvasók arcon csapkodását. Elnézést a kimaradásért, de a GÁZdasági válság miatt nem igazán tudtam géphez jutni a hétvégén, inkább a villanyfűtéses kocsmában ittam a villanyhűtéses sört. De mostmár aztán térjünk a tárgyra, nehogy a fal adja a másikat: Győzikéről én azt sem tudtam, eszik-e vagy isszák, amíg nem került valahogy a Győzike show trailerje a szemem elé. Azóta már a Youtubera sem tudok felmenni az nélkül, hogy ne rakja ki az arcát valamilyen related videonál.Arra mindjárt sikerült rájönnöm, hogy a Győzike show az Osbournes című Ozzy hülye családjáról szóló valóságshow utánzata. Az Osbournest sem néztem soha, de egy részt azért láttam belőle, annyiból is le tudtam szűrni, hogy hasznosabban is eltölthessem azt az 1 órát. Főleg, hogy nem akarom fájdítani a szívemet azzal, hogy az egyik kedvenc rocksztárom mára csak egy ex-alkoholista és ex-narkós öregember, akinek egy hárpia parancsolgat.

De vissza megint Győzikére: ugyan egyetemre nem vennék fel, nem tudom, érettségije van-e egyáltalán, de államelnöknek simán elmenne szerintem. Sajnálom szegény embert, amiken keresztül megy (YouTube rulez: “jaaaj, ez nagyon kígyóó”, stb. ). Én már az első Big Brother/Való Világ párhuzamos futtatásánál sem igazán néztem egyiket sem, nem értem, miért jó az, hogyha néhány embernek a magánéletét nézhetjük egy darabig. Inkább a sajátunkkal kellene foglalkoznunk. Nem tudtam sokáig, hogy a kereskedelmi csatornák miért csinálnak ilyen hülye műsorokat, mint a betelefonálgatós műsorok, Mónika show meg Győzike show. De úgy látszik, megéri nekik, mert a sok hülye (tisztelet a kivételnek, mint amilyen gondolom Te is vagy, kedves olvasó) ezeket nézi.

Szegény Győzike pedig már a Győzike show idegösszeroppanásai és a heti 1,1 millió ember szeme láttára történő családi balhéi, majd a Celeb vagyok, ments ki innen megpróbáltatásai után most a Vacsoracsatában (ami a legidiótább műsor, amit valaha láttam – tulajdonképpen nem is láttam, csak belenéztem) is bemutathatja a nógrádmegyeri házát is – az egyetlen helyet, aminek köze van Győzikéhez, és eddig még nem látott TV-kamera.

Tulajdonképpen Győzike most valószínűleg röhög a markába, hogy a szaRTL-től egy vagyont kap, a szaRTL röhög a markába, hogy Győzike szemét kiszúrja ilyen kevés pénzzel, és hogy az emberek ezt NÉZIK, csak én sírok, hogy felnő nálunk is egy “hotdog-hamburger-popcorn a nagyfelbontású TV előtt kólával” generáció (mert a teljes nézettségnek kb. 44%-a 18-49, a többi az gyerek/idősebb – a mi háztartásunkban is így van, 18 felett nem nézi senki). Tényleg el kellene gondolkodnunk, mit nézetünk a gyerekekkel.

Reklámok

Responses

  1. nno, az van ezzel a Győzike dologgal, hogy leadják főmüsoridőben, és az ember kénytelen kelletlen ezt nézi. Ok, mondhatjátok, hogy olvashatna is, meg mehetne szórakozni, de nektek még sosem volt olyan hogy csak leültetek a tv elé és ki akartátok kapcsolni a külvilágot? naugye. bekapcsolod a készüléket, és bámulhatod ezt a szart. és még élvezzük is! mert lehet rajta röhögni hogy milyen szánalmas stb (rasszista nézeteimet tán nem lenne helyénvaló itt kifejteni). Szal nem azokat kell támadni akik ezeket nézik. Itt az egész társadalommal van a gond. A kereskedelmi csatornákat ugy, ahogy vannak ki kéne dobni a szarba, elfeljetni volt nincs kész vége punktum pötty! Nekem az volt a csúcs, mikor szilveszterkor a Tv2 képtelen volt lejátszani a magyar himnuszt… máig sem értem hogy miért. Talán úgy gondolták, az nem lenne méltó a csatornához. És milyen igazuk van… (drágaszivem, ne sürgess máááááán ) Lényeg: amíg van csoki a mikulascsomagodban, addig eszel csokit. Miután elfogyott, és nem tudsz venni, mert többé nem árulják, rászoksz a kekszre. Sajnos, a csoki még jópárévtizedig forgalomban lesz. De az én gyerekeim kekszet fognak enni :)

  2. Én azt furcsállom, hogy csak most jutott el hozzád Győzike. Pedig hazánk annyi celebet nemzett már, hogy elég lenne az összes környező országnak az elkövetkezendő 50 évre és még nekünk is maradna. Tehát Győző csak egy a sok közül. És igény van rájuk, ezért van ennyi belőlük. Sajnos tényleg elég nehéz olyan műsort találni a tv-ben, amiből nem celeb folyik. Mióta nincs Discovery-nk, azóta redukálódott a tv nézésem átlag heti fél órára.

  3. figyelj, nem véletlen, hogy régebben (és annyira régre nem is kell mennünk) nem voltak ilyen celebszerü mindenmásakinemceleb felett álló emberi lények. Nem az emberek változtak meg. Ugyanugy vagyunk összerakva ahogy volt Goethe meg a dédpapám, csupán a világ változott.

  4. Győzikéről már régebben hallottam, mondom a Győzike Show óta, de hogy odáig hogy került, azt nem tudom. :D Kereskedelmi csatornák szarok, de hát ez van. Ők legalább jól csinálják, meg tudnak belőle élni elég szépen. Nem őket kell ezért hibáztatni, pénz beszél, kutya ugat. Azt csinálják, ami megéri. Viszont nézni nem igazán kellene… ha már nem lesz nézettsége, úgyis lelövik.

  5. Győzike csak egy szerencsés úgymond ember aki jókor volt jó helyen. Ha nem lett volna a Romantic együttese akkor tuti nem jut el idáig, mert minden ott kezdődött. Mostmár az emberek csak divatből nézik a showját. A múltkor pedig direkt megnéztem, hogy mégis mi az ami ráveszik az embereket, hogy megnézzék. De nem jöttem rá… A lényeg annyi, hogy nyilvánosan is hülyét csináll magából. Ugyanolyan mint Fekete Pákó. Egyik sem Magyarországon született és még csak a nyelvet sem beszélik rendesen. És ezen gazdagodnak meg… Szerintem ez a legfelháboritőbb! Az egész Győzike showban akit a legjobban sajnállni tudok az Buksi a kutyájuk!

  6. Van kutyajuk?

  7. Van, egesz aranyos, de szegeny mar el van hulyitve tisztara :D . Gyozikerol meg, hat csak annyit, h szegeny gyerek volt o, es gazdagga tettek a kor elvarasai …

  8. Aha… szegény kutya :D Hát… ő legalább nem kilopta az emberek zsebéből a pénzét…

  9. Megjegyzem a kutyát már rég eltették láb alól… :,(egy perces néma csendet neki! :))

  10. Tenyleg? :( Szegeny kutya? Ki tette el lab alol? :@

  11. hát én leszek az első aki megvédi szegény Győzikét! én bizony ha nem is rendszeresen, de nézem! de először had térjek ki arra, hogy igenis nézted a Big Brothert, azt is tom, hogy az ausztrál csajnok szurkoltál és sztem még a lábméretét is tuttad! :P
    na de Győzike… gondoljatok már bele! annyi pénzért nem játszanátok el, hogy hülyék vagytok mindenki előtt? mert az bizony csak ugyanolyan mint a jóban rosszban, meg van tervezve minden! pl. nem is az az igazi házuk ahol a show ment, mint ahogy a csillag virág klinika is hülyeség. a másik meg, hogy nem szegény szerencsétlent kell szidni azért mert százezrek vagy akár milliók nézik! csóró volt, most meg ő a király! ha nem néznék akkor nemlenne ez. de az emberek kiváncsiak rá! nem vesz róla példát senki, vagyis csak kevesen. de hát nézzétek már meg, annyit nemröhögsz egy kabarén se mint a Győzike shown! ja és még vmi asszem ezt pont ami Győzőnk mondta: “a Győzike showt senki nem nézi, de mindenki látja!” és ez így igaz! mind tudtok róla kik szidjátok ti is! tegyétek a szivetekre a kezetek és akkor mondjátok azt, hogy nem láttatok belőle semmit!
    A Buksi meg már télleg eltávozott közöttünk, pedig jó kutya volt!
    ja és a Mónika showt és se szeretm! :D

  12. Hát Győzikét én is megvédtem, én is megcsinálnám annyi pénzért, ha máshogy nem jutnék hozzá ahhoz a pénzhez. “Tulajdonképpen Győzike most valószínűleg röhög a markába, hogy a szaRTL-től egy vagyont kap,…” Győzikét nem néztem le, ő jól járt és kész. Egyébként jól van, eleinte tényleg néztem a Brothert néha.

  13. Egy par dolgot en is hozzafuznek.Gyozike tenyleg nem hulye ember, sot, nagyon is okos, hisz nezzetek meg mennyi pezt bezsebel.pedig nem csinal semmi ordongosset, csak sajat magat adja…ugy latszik a mai ember a masik ember hulyesegere kivancsi.
    Hogy az emberi hulyeseg hatara a csillagos eg, azt a kovetkezo eset is jol szemlelteti: a tavalyi iskolaev vegen az egyik magyarorszagi altalanos iskola diakjai a Gyozike rezidenciahoz szerveztek osztalykirandulast…Hat nem gyonyoru? azok a gyerekek bizonyosan rengeteg muveszi ertekkel gazdagodtak a kirandulas utan…


Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

